FAQ
Zamówienia w sklepie internetowym Boretti możesz złożyć samodzielnie, dodając produkt do wirtualnego koszyka i uzupełniając wymagane dane, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: info@boretti.pl.
Jeśli chcesz złożyć indywidualne zamówienie, wyślij wszystkie szczegóły zamówienia i dane kontaktowe na adres info@boretti.pl. Nasz projektant skontaktuje się z Tobą, aby ustalić możliwości realizacji zamówienia i omówić wszystkie szczegóły sprzedaży i organizacji. Zawsze możesz zasięgnąć porady naszych specjalistów telefonicznie - numery telefonów i e-maile znajdziesz w zakładce kontakt.
Za każdym razem, gdy zmieni się status Twojego zamówienia, otrzymasz odpowiednie informacje e-mailem. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailem, przygotuj numer zamówienia, aby usprawnić przepływ informacji.
Czas realizacji zamówienia wynosi około 6-8 tygodni. Okres ten może ulec wydłużeniu ze względu na dostępność materiałów. Produkty są tworzone bezpośrednio na zamówienie klienta. Terminy zostaną określone po zatwierdzeniu zamówienia.
Możesz anulować zamówienie tylko przed jego skierowaniem do realizacji. Skontaktuj się ze sprzedawcą jak najszybciej, aby uzyskać informacje.
Nasze produkty wykonujemy na zamówienie, dlatego zgodnie z Kodeksem Konsumenckim zamówień tych nie można zwracać. Prosimy więc o rozważne dokonywanie zakupów.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych, m.in.: w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Produkty marki BORETTI produkowane są na indywidualne zamówienie i nie podlegają zwrotowi.
Naszym celem jest najwyższa jakość, dlatego każdy z naszych produktów objęty jest 25-letnią gwarancją. Każdy produkt dostarczany jest z kartą gwarancyjną. Więcej informacji o gwarancji i formularzu gwarancyjnym można znaleźć w zakładce Zwroty i reklamacje.
Dostawa white glove to usługa premium, która wykracza poza standardowe metody dostawy i zapewnia wyższy poziom usług. Oznacza to obsługę i transport ładunków z najwyższą starannością. Może również obejmować instalację, montaż i usuwanie materiałów opakowaniowych. Wszystko jest zrobione, a klient nie musi się o nic martwić.
